Milli Eğitim Bakanlığı`nı Eğitim ve Bilim Emekçileri İle Toplu Sözleşme Yapmaya Çağırıyoruz!
Şube Başkanlarımızla birlikte taleplerimizi iletmek için bugün Milli Eğitim Bakanlığı`ndaydık. Genel Sekreterimiz Mehmet Bozgeyik, Merkez Kadın Sekreterimiz Gülçin İsbert ve Mali Sekreterimiz Sayim Gültekin`in oluşturduğu heyet, taleplerimizi MEB Müsteşarına iletmişlerdir. Eylemliğimize KESK ve KESK`e bağlı sendikaların genel merkez yöneticileri de destek vermişlerdir.
Milli Eğitim Bakanlığı`nda yapılan basın açıklaması için tıklayınız.









