Kayıp Üyemizin Bulunması İçin Yetkilileri Daha Duyarlı Olmaya Çağırıyoruz

Genel Başkanımız Zübeyde Kılıç‘ın Eskişehir‘de kendisinden bir haftadır haber alınamayan üyemiz Mehmet Ali Örkmez ile ilgili “Kayıp Üyemizin Bulunması için Yetkilileri Daha Duyarlı Olmaya Çağırıyoruz” başlıklı basın toplantısı metnidir:

23.03.2010 Eskişehir‘de dokuz gün önce kaybolan üyemiz Mehmet Ali Örkmez‘den halen bir haber alınamamasını kaygıyla karşılıyor ve üyemizin can güvenliğinden endişe duyuyoruz. Eskişehir‘in Mihalgazi ilçesi, Mihalgazi ilköğretim okulu fen bilgisi öğretmenlerinden olan üyemiz Mehmet Ali Örkmez‘den 15 Mart 2010 tarihinden bu yana haber alınamamaktadır. Son günlerde kayıp olaylarının artmış olması, üyemizle ilgili kaygılarımızı daha da arttırmaktadır. Sendikamızın Eskişehir şube yöneticileri, 15 Mart gününden itibaren üyemizin bulunması için yetkililerle temas kurmuş ve arama çalışmalarını yakından izlemiştir. Aynı zamanda Genel Sekreterimiz Mehmet Bozgeyik Eskişehir‘e gelerek ilçe kaymakamı ve diğer yetkililerle görüşmüş, arama faaliyetlerinin daha sonuç alıcı hale getirilmesini talep etmiştir. KESK Genel Başkanı Sami Evren de aynı amaçla İçişleri Bakanlığıyla görüşmede bulunmuştur. Eğitim Sen Genel Başkanı olarak biz de Eskişehir valisi ve İl Milli Eğitim Müdürü ile yaptığımız görüşmede arama çalışmalarının hızlandırılması yönündeki beklentimizi dile getirdik. Ancak tüm bu çabalara rağmen aradan geçen zaman içinde üyemizin akibetiyle ilgili hiçbir bilgiye ulaşmak mümkün olmamıştır. Üyemiz Mehmet Ali Örkmez, düzenli, yerleşik bir hayatı olan, çevresi, öğrencileri ve meslektaşları tarafından sevilen bir kişidir. Kaybolduğu yer ise herhangi bir yer olmayıp yaşadığı kent merkezidir. Bu şekilde kaybolan bir kişiden, aradan bir hafta geçmesine rağmen halen bir iz bulunamamasını anlamakta zorlanmaktayız. Üyemizin bulunması için yetkilileri daha duyarlı olmaya ve etkili bir çalışma yapmaya çağırıyoruz.

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu