Eğitim Sen Merkez Yürütme Kurulu`nun GREVE ilişkin açıklamasıdır:
Gün emeğimize ve değerlerimize sahip çıkma günüdür. Gün demokrasi, emek ve halk düşmanlarına karşı mücadeleyi yükseltme günüdür. “İnsanca Yaşam, Güvenceli İş, Güvenli Gelecek ve Demokratik Türkiye İçin AKP`yi Uyarıyoruz” 4-5 Haziran`da eğitim emekçileri olarak 2 gün GREV yapıyoruz.











