2009 – 2010 Eğitim Öğretim Yılı Birinci Yarıyılında Sorunlara Yine Çözüm Üretilmedi!

Eğitim Sen Genel Başkanı Zübeyde Kılıç tarafından Milli Eğitim Bakanlığı önünde yapılan basın açıklaması metni:

Eğitim sisteminin, eğitim ve bilim emekçilerinin yıllardır karşı karşıya kaldığı sorunlar, 2009-2010 eğitim-öğretim yılının ilk yarısında devam etmiştir. Geçtiğimiz dönemde, eğitimin ve eğitim emekçilerinin sorunlarını çözme noktasında yeterince adım atılmadığı gibi, var olan sorunların artarak devam etmiş olması düşündürücüdür.

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu