Eğitim Sen Genel Başkanı Zübeyde Kılıç tarafından Milli Eğitim Bakanlığı önünde yapılan basın açıklaması metni:
Eğitim sisteminin, eğitim ve bilim emekçilerinin yıllardır karşı karşıya kaldığı sorunlar, 2009-2010 eğitim-öğretim yılının ilk yarısında devam etmiştir. Geçtiğimiz dönemde, eğitimin ve eğitim emekçilerinin sorunlarını çözme noktasında yeterince adım atılmadığı gibi, var olan sorunların artarak devam etmiş olması düşündürücüdür.









