Eğitim Sen Merkez Yürütme Kurulu`nun Yalova`da yaşanan polis terörüne ilişkin açıklamasıdır:
Dün, AKP`nin ülke genelinde sürdürdüğü keyfi gözaltı sürecinin ardından bugün, yaşananları protesto etmek için Yalova`da AKP İl Binası`na yürüyüş düzenleyen KESK üyelerine polis saldırmış; 20 arkadaşımızı gözaltına almış, birçok arkadaşımız yaralanmıştır. Gözaltına alınan arkadaşlarımıza bugün Ankara Emniyet Müdürlüğü`nde sorulan sorular, KESK`in zalimlerin zulmüne karşı sürdürdüğü mücadelesini kıramayan AKP`nin, KESK`in mücadelesini onu kamuoyu nezdinde itibarsızlaştırarak engellemeye çalıştığını bir kez daha göstermiştir. Tüm bu yaşananlarla emeğin, demokrasinin, barışın ve özgürlüğün sesini kısmaya çalışan AKP faşizmi bugün, Yalova`da yürümek isteyen Konfederasyonumuz ve Sendikamız üyelerine yönelmiştir. Güzel günlerin ancak o günler için büyütülen umutla, mücadele ile geleceğine inanan bizler; geçmişten bugüne tüm baskılara rağmen sürdürdüğümüz haklı mücadelemizden bir an olsun geri adım atmadık, bugün de atmayacağız. Yalova`da arkadaşlarımıza yönelen polis terörüne, 71 arkadaşımızı gözaltına alarak bizleri mücadelemizden döndürmeye çalışanlara karşı yarın, tüm Türkiye`den gelen dostlarımızla Ankara Adliyesi önünü demokrasi ve özgürlük meydanına çevirecek; tüm baskılara rağmen mücadelemizdeki kararlılığımızı göstereceğiz.









