2009 – 2010 Eğitim Öğretim Yılı Sonunda Eğitimin Durumu!

2009-2010 Eğitim Öğretim Yılı Sonunda Eğitimin Durumu   Eğitim sisteminin yıllardır karşı karşıya kaldığı sorunlar, 2009-2010 eğitim-öğretim yılında da bütün ağırlığıyla devam etmiştir. Geçtiğimiz eğitim-öğretim yılı içinde, eğitimin ve eğitim emekçilerinin sorunlarını çözme noktasında yeterince adım atılmadığı gibi, var olan sorunların artarak devam etmiş olması düşündürücüdür. 2009-2010 Eğitim Öğretim Yılı Sonunda Eğitimin Durumu başlıklı raporu için tıklayınız.

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu