Haklarımız İçin Eylemdeyiz

Bugün saat 10.00 ve 12.00 arasında tüm Türkiye`de hayat duracak. Emek Platformu bileşeni 17 örgüte üye emekçiler halkın sağlık ve güvenli gelecek hakkına sahip çıkmak için 2 saatliğine “çalışmama” haklarını kullanacaklar. Saat 10.00 ile 12.00 arasında öğretmenler derslerine girmeyecek, sağlık çalışanları acil vakalar dışında hizmet üretmeyecek, büro emekçileri iş görmeyecek, köprü ve otoyollarda iş yavaşlatılacak, fabrikalarda şalterler inecek!

KESK`e bağlı sendikalar Ankara`daki eylem için 10.30`da Numune Hastanesi önünde toplanıp, buradan BEDAŞ önüne yürüyecek; İstanbul`daki emekçiler ise saat 11.00`de Cerrahpaşa Tıp Fakültesi önünde toplanacaklar ve buradan Unkapanı`na kadar yürüyecekler.

Sağlık hakkımıza ve geleceğimize göz dikenlere karşı, SSGSS yasasının geri çekilmesi için eylemdeyiz, alanlardayız!

BİZ KARŞI ÇIKARSAK YAPAMAZLAR!

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu