Yeni Yılınız Kutlu Olsun!

Eğitim Sen Merkez Yönetim Kurulu’nun Yeni Yıl Mesajı
 

Emekçilerin ve halkın her geçen gün ağırlaşan çalışma ve yaşam koşullarına mahkum edildiği, kazanılmış haklarımıza yönelik saldırıların peş peşe geldiği bir yılı daha geride bıraktık. Toplumun diğer kesimleri gibi, eğitim ve bilim emekçileri de haklarına sahip çıkmak, insanca yaşam ve daha iyi bir gelecek için umutlarını ve mücadelesini sürdürüyor.

Yüz yılı aşan mücadele tarihimizin verdiği güçle, parasız, bilimsel, laik ve demokratik bir eğitim sisteminin yerleşmesi için yürüttüğümüz mücadeleyi 2011 yılında da aynı kararlılık ve cesaretle sürdüreceğimizden kimsenin şüphesi olmamalıdır.

Eğitim ve bilim emekçileri olarak sadece bugünlerimizi değil, geleceğimizi de kendimizin belirlemesi için; işimize, haklarımıza ve geleceğimize daha çok sahip çıkmak için, çocuklarımıza onurlu bir gelecek bırakmak için, 2011 yılında birliğimizi ve örgütlülüğümüzü daha da büyümek ve güçlendirmek gibi önemli bir görevle karşı karşıyayız.

Sınıfsız, sömürüsüz, barış içinde ve kardeşçe bir arada yaşayabileceğimiz demokratik bir Türkiye mücadelesinin 2011 yılında daha da yükseltilmesi umuduyla bütün eğitim ve bilim emekçilerinin yeni yılını kutluyoruz.

MERKEZ YÖNETİM KURULU

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu