İzmir 1 No`lu şubeye bağlı Tire Temsilciliği 1-8 Eylül tarihleri arasında halka yönelik olarak “Eğitime Daha Fazla Bütçe, Okuluma Ödenek İstiyorum” kampanyası düzenledi. Belediye önünde bir hafta süre ile açılan stantta halka eğitimin temel sorunları ve çözüm yolları bire bir anlatılarak bine yakın imza toplandı. Tire`deki eğitim emekçileri 8 Eylül günü Öğretmenevi bahçesinde toplanarak kortej halinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü önüne kadar sloganlar eşliğinde yürüdü. Yürüyüş sırasında sık sık “Gerici Faşist Eğitime Hayır, Parasız Sağlık, Parasız Eğitim, Kurtuluş Yok Tek Başına, Ya Hep Beraber Ya Hiç Birimiz” sloganları atıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü önünde yapılan basın açıklamasının ardından toplanan imzalar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edildi.











