Bakanlık’a Özür (Eş) Grubu Yer Değiştirmelerinin Yarı Yıl Tatilinde Yapılması Talebimizi İlettik; Eylem – Etkinlik Takvimimizi Açıkladık

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer`den Taleplerimizin Karşılanmasını İstedik.

Yarıyıl tatilinde özür (eş) grubu yer değiştirme ve yeni öğretmen ataması yapılmasını bir yazıyla istedik.

 Yazıyı görmek için tıklayınız.

İşyerlerinde eğitim emekçilerinin taleplerini ifade eden dilekçeleri imzaya açtık. 

 İmza metnini görmek için tıklayınız.

Eş durumu bekleyen eğitim emekçileri ile ücretli olarak çalışanların sayısını işyeri işyeri tespit ediyoruz. 

Özür (eş) grubu ve öğretmen atamalarının yarıyıl tatilinde yapılacağı açıklanmazsa 6 OCAK`ta Bakanlık`tayız.

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu