Üyemiz Mehmet Ali Örkmez`le ilgili olarak Merkez Yönetim Kurulu`muzun çağrısı ile Konfederasyonumuz ve konfederasyonumuza bağlı sendikaların merkez yöneticileri ile birlikte Mihalgazi`deydik…
14 Mart 2010 tarihinden itibaren kendisinden haber alınamayan üyemiz Mehmet Ali Örkmez`le ilgili gelişmeleri yerinde takip etmek amacıyla Eskişehir`de ve üyemizin görev yaptığı Mihalgazi ilçesinde bir dizi etkinlik gerçekleştirildi. Genel Başkanımız Zübeyde Kılıç ve KESK Genel Başkanı Sami Evren tarafından Eskişehir`de saat 11:00`da yapılan basın toplantısı ile gelişmeler ve taleplerimiz basın aracılığı ile bir kez daha kamuoyu ile paylaşıldı. Ardından Konfederasyonumuzun Merkez yöneticilerinden oluşan heyete Eskişehir Şubemizden yönetici ve üyelerimizin de katılımı ile üyemizin görev yaptığı Mihalgazi ilçesine hareket edildi. Arkadaşımızın görev yaptığı Mihalgazi İlköğretim Okulu`nda İlçe Milli Eğitim Müdürü ve arkadaşımızın mesai arkadaşları ile görüşüldü. Sonrasında heyetimizi temsilen genel başkanlarımız tarafından ilçe mülki amirleri ile gelişmelerle ilgili görüşmeler yapıldı. Yapılan tüm görüşmelerde arkadaşımızla ilgili sürecin başta öğrencileri ve mesai arkadaşları olmak üzere tüm ilçe sakinlerde ciddi bir travmaya yol açtığı, tüm kesimlerce olayın bir an önce aydınlatılmasının önemi bir kez daha vurgulandı. Yetkililer göreve davet edildi.











