Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü 2.6.2010 tarihinde yayımladığı basın açıklamasıyla emeklilik veya diğer nedenlerle boşalacak eğitim kurumları için 12-23 Temmuz 2010 tarihleri arasında il içi yer değiştirme başvurularının ikinci kez alınacağını belirtmiştir. Bu tarihten sonra Milli Eğitim Bakanlığı yetkilileriyle yaptığımız görüşmelerde 12-23 Temmuz 2010 tarihleri arasındaki yer değiştirme başvurularına il dışından yer değiştirmek isteyenlerin de başvurması gerektiğini belirtmemize rağmen ısrarla bu talebimiz karşılanmamıştır. Söz konusu yer değiştirme başvuruların gelecek hafta başlayacak olması nedeniyle son bir defa daha yazıyla başvurduk. Eğer bu hatadan dönülmezse hukuksal ve örgütsel girişimlerimizi sonuna kadar sürdüreceğiz. Anılan yazı için tıklayınız.











