TÖB-DER YOLA DEVAM…
Tüm Eğitim ve Öğretim Emekçileri Birleşme ve Dayanışma Derneği 24.06.2010 tarihinde Ankara Valiliği`ne tüzel kişiliğinin devam ettiği beyanı ile çalışmalarını kaldığı yerden sürdürme kararlılığını kamuoyu ile paylaştı. Ankara Valiliği önünde yapılan açıklamaya Eğitim Sen`liler, milletvekilleri, Demokratik Kitle Örgütlerinin temsilcileri ve yurdun dört bir yanından gelen TÖB – Der üyeleri katıldı. Basın açıklaması TÖB – Der kapatılmadan önceki son Genel Başkan Yardımcısı ismet Yalçınkaya tarafından yapıldı. Eğitim Sen Genel Başkanı Zübeyde Kılıç ve BDP İstanbul Milletvekili Akın Birdal`da TÖB – Der`in mücadelesinin yanında olduklarını belirten açıklamalar yaptılar.
Ardından TÖB – Der`in Eğitim Sen Genel Merkez`inde yer alan bürosunun açılışı gerçekleştirildi. Açılış sırasında TÖB_Der`in son Genel Başkanı Gültekin Gazioğlu`nun kızı Yasemin Gazioğlu`da tüm konukları duygulandıran bir teşekkür konuşması yaptı.
Basın Açıklaması için tıklayınız.
Basın Açıklaması ve Açılış Fotoğrafları için tıklayınız.











