Görevde yükselme sınavı için Bakanlığa başvurduk.
2010 yılı Milli Eğitim Bakanlığı Merkez ve Taşra Teşkilatı Personeline Yönelik Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Kılavuzu uyarınca 18.4.2010 tarihinde yapılan Görevde Yükselme Sınavında bazı soruların cevaplarında hatalar belirlenmiştir. Buna göre;
1-A Kitapçığı 40.Soru(B Kitapçığı 29.soru)`nun cevabı cevap şıklarında yer almamakta,
2-A Kitapçığı 41.Soru(B Kitapçığı 45.soru)`nun cevabı cevap şıklarında yer almamakta,
3-A Kitapçığı 48.soru(B Kitapçığı 47.soru)`nun cevap şıklarında iki cevap bulunmaktadır. Sendika olarak söz konusu hatalar nedeniyle bu sınava giren eğitim emekçilerinin mağdur olmaması için Milli Eğitim Bakanlığına başvurduk. Bu başvuruya rağmen sorun çözülmezse 2005 müdür yardımcılığı sınavında olduğu gibi yasal yollara başvuracağız.
Anılan yazımız için tıklayınız.











