17 Nisan 2010 da Taleplerimizle Milli Eğitim Bakanlığındaydık

Eğitim ve Bilim Emekçilerinin Sorunları, Eğitim ve Öğretime İlişkin Görüş ve Önerilerimizi, Toplu Sözleşme Taleplerimizi Merkez Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve Şube Başkanlarımızdan Oluşan Heyet ile Milli Eğitim Bakanlığı`na İlettik.

Taleplerimizin yer aldığı metne buradan ulaşabilirsiniz.

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu