17 Nisan Yürüyüşümüz Başladı…

Eğitim ve bilim emekçileri, 14 Nisan Çarşamba günü (bugün) İstanbul ve Şanlıurfa üzerinden “Demokratik, Kamusal, Parasız, Nitelikli Eğitim; Örgütlü, Güvenceli Çalışma Hakkı ve Demokratik Yaşam” konulu Ankara yürüyüşünü başlatmıştır.

Bugün Şanlıurfa`dan saat 11.00`da başlayan yürüyüş kolu üç gün boyunca Adıyaman, Gaziantep, Adana, Tarsus, Mersin, Karaman ve Konya üzerinden Ankara`ya ulaşacaktır.

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu