Sendikamız Eğitim Sen`in kuruluşunun 15. yılı nedeniyle 22 Ocak 2009 perşembe günü Ankara Anadolu Gösteri ve Kongre Merkezi`nde bir şenlik düzenledik. Şenliğimiz Eğitim Sen Genel Başkanı Zübeyde Kılıç`ın açılış konuşması ile başladı. Ardından eğitim ve bilim emekçilerinin 100 yıllık mücadelesini anlatan kısa bir sinevizyon gösterimi yapıldı. Sinevizyon gösteriminin ardından sanatçılar sahne aldı. Önce Gülseren Kılıç, ardından Aheng, Yasemin Göksu, Gökhan Birben ve Metin-Kemal Kahraman seslendirdikleri ezgilerle şenliğimize renk kattılar. Çekilen halaylar, beraber söylenen türkülerle şenliğimiz sona erdi.











