24 Kasım 2008`de Genel Merkezimiz tarafından düzenlenen bir yürüyüşle eğitim ve bilim emekçilerinin talepleri bir kez daha kamuoyu ile paylaşılmıştır.
Saat 13:00 da Genel Merkez ve şube yöneticilerimizin, üyelerimizin, KESK ve bağlı sendikaların yöneticilerinin katılımıyla Ziya Gökalp caddesinden başlayan yürüyüş Milli Eğitim Bakanlığı önünde sonlandırıldı. Yürüyüş boyunca “Herkes İçin Bilimsel, Nitelikli ve Kamusal Eğitim” talebini öne çıkaran sloganlar atıldı. Bakanlık önünde Genel Başkanımız Zübeyde Kılıç tarafından yapılan basın açıklamasında eğitim ve bilim emekçilerinin ekonomik, özlük ve sosyal sorunları ifade edildi, çözümlerin bir günde hamasi nutuklarla değil, gerçekçi ve kalıcı olarak gerçekleştirilmesi talep edildi. Ardından KESK Genel Başkanı Sami Evren`de kısa bir açıklama yaparak emek ve demokrasiden yana tüm kesimlerle 29 Kasım`da Ankara`da işsizliğe, yoksulluğa ve zamlara karşı “Emek, Barış ve Demokrasi Mitingi”nde bir arada olunacağını duyurdu.











