Eğitim Sen 3. Olağan Genel Kurul`u 9-10-11 Mayıs 2008 tarihlerinde Ankara Anadolu Gösteri ve Kongre Merkezinde tamamlandı. Birinci gün keman dinletisi ile başlayan kongremiz Genel Başkan Alaaddin Dinçer`in açılış konuşması ile devam etti. Çok sayıda milletvekili, siyasi parti, demokratik kitle örgütü temsilcisi ile geçmiş dönemlerde demokratik öğretmen hareketinde, eğitim ve bilim emekçileri mücadelesinde görev alan eski MYK üyelerimiz de Genel Kurul`umuza katılarak gücümüze güç katmıştır.
Birinci gün konuklarımızın konuşmasının ardından eğitim ve bilim emekçileri mücadelesine önderlik etmiş eski genel başkanlarımıza şilt verilerek şükranlarımız iletilmiştir. Çalışma raporu okunmuş ve kongrenin birinci günü tamamlanmıştır. İkinci gün delegelerimiz çalışma raporu üzerine söz alarak konuşmalar yapmıştır. Çalışma raporu üzerine konuşmalar tamamlanarak örgütümüzün önümüzdeki dönem yapacağı çalışmalara ilişkin önergeler okunarak oylanmış ve genel kurul kararları alınmıştır. İkinci günün sonunda yönetim, denetleme ve disiplin kuruluna adaylıklar belirlenerek kongre çalışmaları tamamlanmıştır. Üçüncü gün ise yeni dönem yönetim organlarının seçimi gerçekleşmiştir. İki ayrı listenin yarıştığı kongrede yeni seçilen merkez yönetim kurulumuz şöyledir.
Zübeyde Kılıç Öztürk, (Ankara 2 No`lu Şube)
Mehmet Bozgeyik, (Gaziantep)
Sayım Gültekin (Genel Merkez Basın Yayın Sekreteri, Bursa)
Mustafa Ecevit, (Ankara 1 No`lu)
Serpil Açıl Özer, (Zonguldak)
Gülçin İsbert, (İstanbul 3 No`lu)
Ünsal Yıldız (Mersin)
Merkez yönetim kurulumuz önümüzdeki günlerde görev dağılımını yaparak çalışmalarına başlayacaktır.











