Eğitim Bilim Toplum Sayı: 56

232

Künye

Hakemler Kurulu

icindekiler

Editörden

OECD PISA Türkiye Verisi Kullanılarak Yapılan Araştırmaların Metodolojik Taraması / Caner Özdemir 

Türkiye’de Heteropatriarkal Sistem Baskısı Altında LGBTİ’lerin Sosyal Hizmet İhtiyaçları  / Seher Cesur Kılıçaslan – Pınar Akkuş

Türkiye Varlık Fonu’nun Kuruluş Amaçları ve Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme / Meltem Kayıran

Politik Aktörün Fenomenolojisi / Ramazan Günlü 

İşyerinde Öğrenme: Yeni Eğilimler ve Perspektifler / Tara Fenwick – Çeviren: Recep Bozer – Düzelti: Ş. Erhan Bağcı 

Yazı Biçemi

55. Sayı Düzeltmeler

Eğitim-Sen\'e Üye Ol! - Ön Üyelik Formu